De manier waarop wij werken maakt het verschil. Het nauwe contact met jou en het werkelijke vergaren van inzichten voordat we aan een samenwerking beginnen is belangrijk.
Dit is misschien wel de makkelijkste manier om het samen te vatten; wij werken op de “WhatsApp” manier. Dit houdt in dat:
Klanten grotendeels met ons appen
We veel 'heen en weren' over de app
We persoonlijke korte lijntjes met elkaar hebben
Dit moedigen we ook enorm aan. Dus ook als we nog niet samenwerken, stuur ons gerust een appje op 0228 757 012
Daarnaast wordt er ook veel gebeld, en ook nog altijd gemaild. Allemaal naast de fysieke meetings. Het enige waar we totaal geen fan van zijn, zijn ‘online’ meetings, dat doen we alleen als het écht moet.
Voordat we dingen voor jou kunnen doen maken we natuurlijk altijd eerst even kennis met elkaar. Vanaf dat moment begint eigenlijk een heel process. Hieronder hebben we dat even voor je samengevat:
1.
We maken kennis met elkaar, natuurlijk het liefst fysiek
2.
Tijdens dit gesprek kijken we samen naar wat wij voor jou zouden kunnen betekenen
3.
In ditzelfde of eventueel een vervolggesprek inventariseren we samen jouw ‘marketing’. Wat heb je al eens gedaan, welke materialen zijn er, welke huisstijl documenten heb je, etc.
4.
Met deze gegevens maken wij een ‘voorstel’, dus wat we voor jou op welke manier gaan doen
5.
Als we het hier over eens zijn, beginnen we aan de samenwerking
6.
Vanaf nu werken we echt samen, en hebben we meestal wekelijks contact over jouw marketing
7.
Afhankelijk van de samenwerkingsvorm verandert wat we voor jou doen maandelijks of zelfs wekelijks, maar altijd met de focus op jouw doelen en in overleg
Een hoop activiteiten plannen we in, maar door de manier waarop wij met onze klanten samenwerken komt er ook een hoop werk vandaag binnen wat we het liefst deze week nog oppakken. Ook is het voor veel klanten wenselijk dat we op een onaangekondigd moment even uitgebreid bellen, of zelfs even bij elkaar langskomen, ook hiervoor moet voldoende ruimte zijn.
Bekijk Klant Cases